sobota, 6 września 2014

Denko: sierpień 2014

Hej :)

Kolejny miesiąc za Nami, więc standardowo pora pozbyć się pustych opakowań, zwolnić miejsce dla nowych denek i podzielić się w kilku zdaniach opiniami na temat zużytych produktów :)


Ekspresowa, dwufazowa odżywka bez spłukiwania z olejkami Gliss Kur - KLIK

Nawilżający balsam do włosów z organicznym masłem mango Planeta Organica - KLIK

Suchy szampon Batiste Tropical
Wybawiciel w kryzysowych sytuacjach. Jak na razie ta wersja zapachowa bezkonkurencyjnie pozostaje moim numer jeden.


Żele pod prysznic Balea: borówka i truskawka
Żel borówkowy przepięknie i intensywnie pachniał, do tego miał fajny kolor. Zapach po użyciu roznosił się w całej łazience. Zebrał też sporo komplementów od naszych gości :) Truskawka była zdecydowanym przeciwieństwem, bo zapach był sztuczny i nieprzyjemny, a używanie go nie sprawiało przyjemności. Oba żele dobrze myją i nie wysuszają. Są z edycji limitowanych.

Żele pod prysznic Alverde: oliwka z aloesem i mandarynka z wanilią - KLIK


Peelingujący, truskawkowy żel pod prysznic Yves Rocher - KLIK

Serum ujędrniająco-antycellulitowe 5HD AA
Serum coś tam zdziałało, ale jeżeli chodzi o cellulit to szału nie ma. Skóra była za to dobrze nawilżona. To co mi się najbardziej podobało, to brak właściwości chłodzących, które są często spotykane w tego typu produktach.


Masło Argan Oil The Body Shop - KLIK

Masło z olejem arganowym do skóry bardzo suchej Cece of Sweden  - KLIK

Orzechowy scrub do ciała Farmona
Super peeling, który pięknie pachniał (uwielbiam zapach orzechów laskowych ♥), świetnie zdzierał martwy naskórek i nie pozostawiał tłustej warstwy na ciele.

Savon Noir Organique
Zapach benzyny, dobre oczyszczanie, a czasami jego użycie kończyło się u mnie wyskokiem niespodzianek. Lepsze efekty widzę po użyciu mydła Aleppo z olejem laurowym.


Krem Lysalpha Active
Poprzednią wersję bardzo lubiłam, tej działanie na moją cerę jest słabsze i co tu dużo mówić - za słabe.

Tusz Volume Millions Lashes de Cils L'Oreal
Świetny tusz, od niego zaczęła się moja miłość do VML :) Świetnie pogrubia, co najbardziej cenię w tuszach. Zawiera złote drobinki brokatu, które wydają się zbędne. Na co dzień ich nie zauważałam, dopiero przy zmywaniu dawały o sobie znać - cały wacik był w brokacie :D

Odżywiająca baza pod tusz do rzęs Delia
Lubię i chętnie do niej wrócę. Lepsza niż baza Eveline.


W sierpniu pożegnałam 17 produktów :) Jak tam Wasze denka? :)

Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Borówka z Balea mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetnie poszło Ci zużywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała wypróbować Balee, chyba musze poszukać w internecie, bo inaczej nie mam dostępu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe denko;) Mi niestety kiepsko poszło zużywanie w tym miesiącu :p

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bardzo niewiele, raczej standardy - Crema al Late Serical, Isana z ekstraktem z bawełny, Jeden Facelle. Nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo tusz ze złotymi drobinkami? Chyba o nim nie słyszałam ;) Ja lubię podstawową wersję VML, ale mam zamiar kupić So couture. Mam ten Batiste i również jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So Couture teraz używam, właśnie mi się kończy i na pewno kupię go ponownie :)

      Usuń
  7. Ooo, trochę tego się nazbierało! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci poszło! miałam oba te żele z Balei i też bardziej polubiłam wersję borówkową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach tego suchego szamponu jest genialny :) Podobnie jak jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spore denko! :)))
    chętnie wypróbowałabym ten żel borówkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zużyć ;) Trochę się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten tusz VML, w ogóle tusze z Loreala uważam za bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. odżywkę, baze z Deli mam i lubię :D Chociaż używam jak sobie o niej przypomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię żele Balea, dobrze się u mnie sprawdzają. :)
    Zaciekawiłaś mnie tym produktem antycellulitowym z AA, bo też nie znoszę efektu chłodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten scrub o zapachu orzechów mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zużycia;) Widzę tu moją ulubioną odzywke z Gliss Kur! Zapraszam do przegladniecia mojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. same fajne rzeczy, gratuluję zużycia

    OdpowiedzUsuń
  18. produkty znam ale nie miałam okazji testować;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam odżywki b/s glisskur, używam je od wielu lat, miałam też ten suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe produkty :D nie miałam jeszcze żadnego

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje też jest całkiem spore :) ale też ten zapach Batiste mi najbardziej odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten orzechowy peeling musi pachnieć cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwufazówka Gliss Kur to chyba mój must have - kiedyś nie lubiłam takich mgiełek, bo nie widziałam żadnego działania, a ta tak ułatwia rozczesywanie włosów, że już sobie nie wyobrażam nie mieć jej pod ręką :-) Zastanawiałam kiedyś się nad zakupem czarnego mydła z Organique, ale trochę postraszyłaś.
    Generalnie spore denko! Ja używam ostatnio jakichś bardzo wydajnych produktów i w sierpniu zużyłam chyba tylko ze 3 kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. posiadam odżywkę z Gliss Kur regenerującą (z czarną naklejką) i baardzo ciężko jest mi ją zużyć, niestety nie jestem z niej specjalnie zadowolona. Była tania i używam jej już co najmniej pół roku. Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga:
    youressentials.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiałam gliss kura :) aczkolwiek nie kupiłam drugi raz, zrezygnowałam z takich odżywek i pokochałam olejkI !

    OdpowiedzUsuń
  26. Też przez długi czas bardzo lubiłam wersję Tropical suchego szamponu, ostatnio wolę Blush :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje denko w tym miesiącu było troszkę mniejsze od Twojego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żel borówkowy z Balea bardzo mnie kusi zwłaszcza o tej porze roku. Gratuluje denka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Duże denko, gratuluję. :) U mnie odżywki w sprayu się nie sprawdzają. :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)