wtorek, 2 września 2014

Emulsja oczyszczająca do twarzy Granat Bio Alterra

Hej :)

Nie płakałam z powodu wycofania kremu do mycia twarzy Alterra z dziką różą, ale byłam zawiedziona, że kolejny, dobry produkt zniknął z rynku. Niedawno na jego miejsce weszła emulsja oczyszczająca do mycia twarzy z granatem, która niewiele różni się od poprzednika i jest tak samo dobra.


"Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Emulsja oczyszczająca do twarzy Alterra opracowana została specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Łagodne substancje pochodzenia roślinnego szczególnie delikatnie oczyszczają skórę. Kombinacja składników, takich jak cenny olej z pestek granatu BIO i żel z aloesu BIO nawilża skórę już podczas jej oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają bardzo dobrą tolerancję emulsji oczyszczającej do twarzy Alterra Granat BIO przez skórę. Sposób użycia: Obficie nanieść emulsję oczyszczającą do twarzy Alterra Granat BIO na twarz, szyję i dekolt, po czym delikatnie zetrzeć płatkiem kosmetycznym lub zmyć dużą ilością ciepłej wody" źródło


Emulsja ma konsystencję gęstego mleczka. Pachnie bardzo przyjemnie granatem. Świetnie radzi sobie z oczyszczaniem twarzy z makijażu, nawet tusz do rzęs nie stanowi dla niej problemu. Pomimo tak dobrego oczyszczania absolutnie nie podrażnia cery i oczu. Po umyciu moja twarz nie jest ani trochę zaczerwieniona, a jej koloryt jest wyrównany. Bardzo podoba mi się jej łagodne i skuteczne działanie. Mam wrażenie, że również nawilża, a to więcej, niż oczekuję od produktu do mycia.


Przeznaczona jest dla cery suchej, ja mam tłustą, a mimo to spisuje się rewelacyjnie. Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o świetnym składzie.


Łagodnie, skutecznie i tanio - czego chcieć więcej? ;)

Cena: 8,49żł (często w promocji za 6,99zł).
Pojemność: 125ml.

Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

  1. Skład ma naprawde bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład ciekawy, że też wcześniej na nią nie zerknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad jej kupnem, ale bałam się, że do mojej cery nie będzie dobra. Teraz już jestem do niej przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na nią ochotę i prędzej czy później wyląduje w mojej łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za info o tym produkcie,zaciekawiłaś mnie i na pewno go zakupię przy najbliższej wizycie w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziła. Ja jej nie znam, nawet nie wiedziałam, że z tej firmy są produkty do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są, są :) spory wybór kremów do twarzy, są też pod oczy, jakieś ampułki, olejek i pewnie coś jeszcze się znajdzie :)

      Usuń
  8. Muszę wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy chwalą i kuszą.. A mi jak na złość w szafkach zalega tyle kosmetyków do oczyszczania twarzy, że najpierw je muszę skończyć, żeby móc kupić tą emulsję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz czytam o tej emulsji i znowu czuje się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu w moim Rossmannie jej nie ma?;( Tyle dobrego już się o niej naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. OOO..Muszę się za nią rozejrzeć przy najbliższej wizycie w Rossmanie w poszukiwaniu czegoś do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować, bo właśnie rozglądam się za czymś nowym do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ten produkt jakoś nie rzucił mi się w oczy... ale lubię serię z Granatem więc może kiedyś i tę emulsję zakupię

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam ją kupić, ale u mnie w Rossie od dłuższego czasu jej nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię tą emulsję. Muszę zaopatrzyć się w zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mialam i chyba najwyzszy czas to zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że tak dobrze się sprawdza :) Obawiałam się, że może być średnia, teraz wiem, że warto ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Użyłam go dwa razy podczas wyjazdowego weekendu i jestem mile zaskoczona. Mam wielką ochotę na zakup, ale co patrzę na półki w Ross to widzę pustki, więc, jak w końcu znajdę tubkę, to nawet nie będę czekać na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze wiedzieć! :) Uwielbiam serię do włosów Alterry, chętnie wypróbuję i tę emulsję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi nieźle i mimo że do kosmetyków Alterry nie jestem przekonana, to muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować, nawet lubię Alterrę.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak będzie w promocji to się skuszę i wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio proponowałam ją mojej siostrze która boryka się z przesuszeniem na szyi jednak ostatecznie postawiłyśmy na lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę kiedyś wypróbować. skoro do Twojej tłustej cery się nadaje to myślę, że do mojej mieszanej też. mam nadzieję, że nie przesuszy mi policzków...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)