środa, 24 września 2014

Kreta ♥

Hej :)

Wróciłam z cudownych, słonecznych i gorących wakacji na Krecie :) Wypoczęłam, zrelaksowałam się i naładowałam akumulatory, chociaż ciągle mi mało i bardzo nie chciałam wracać do domu. Pogodę mieliśmy idealną przez cały wyjazd, słońce grzało już od 8-ej rano. Kocham słoneczne dni, buzia sama wtedy mi się cieszy. Postanowiłam wybrać dla Was kilka zdjęć, niestety nie udało się i mam ich aż kilkadziesiąt. Wybór był ciężki, bo wyspa ma wiele pięknych miejsc do zaoferowania.

Kreta urzeka pięknymi krajobrazami, grecką architekturą, przesympatycznymi ludźmi i tym wyjątkowym klimatem. Na pewno chętnie tam kiedyś wrócimy, a następny w planach jest Zakynthos :)

Balos i Gramvousa 














Elafonisi (Różowe Piaski)






Chania








Natura









Podwodny świat





Relaks



Wszystko, co dobre, szybko się kończy...


Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i cudowne widoki. Raj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja bym bardzo chętnie tam wróciła...

      Usuń
  3. świetne zdjęcia, lol...
    kolory, jak marzenie... mam nadzieję kiedyś tam wylądować:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jak ja zazdroszczę, pięknie, bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia:) można się rozmarzyc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękne widoki - aż ma się ochotę pojechać tam na wakacje :) Zwłaszcza jak się popatrzy na pogodę u nas... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki i na pewno wspomnienia tych chwil tam spędzonych .Zazdroszczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa cudownie tam, zazdroszczę takiego wspaniałego wyjazdu :) My w tym roku wypoczywaliśmy w Tatrach, co prawda też było pięknie, ale takich wakacji pełnych słońca trochę mi brakuje, za rok nadrobimy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczne miejsce, wspaniałe zdjęcia, marzę o takim urlopie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam dwa lata temu. Cudownie wspominam te wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie się prezentuje te miejsce, nie byłam nigdy, ale chciałabym kiedyś. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki!!! Chciałabym się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)