środa, 10 września 2014

Wyniki rozdania ;)

Hej :)

Spędziłam wczoraj sporo godzin na sprawdzaniu Waszych zgłoszeń, dzisiaj przeprowadziłam losowanie i już znam zwycięzcę :D Zanim jednak do tego dojdę chciałam podziękować za tak liczne zgłoszenia i mam nadzieję, że osoby, który poznały mojego bloga dzięki rozdaniu, zostaną ze mną na dłużej :) Nie przeciągając, bo pewnie wszystkie czekacie na wyniki - zwycięzcą została:
 włosovelove.


Ja już zabieram się za pakowanie nagrody i czekam na adres do wysyłki. Proszę o kontakt na maila: samaranw666@gmail.com. Zależałoby mi na szybkim kontakcie, ponieważ za kilka dni wylatuję z kraju :)

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Ech... a było tak blisko :D gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;-) Masz wielkie szczęście już parę razy w ciągu miesiąca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wierzę! ;) Strasznie się cieszę, dziękuje. Już wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam dziękuję że jesteś na www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam Ciebie teraz do grupy KosmetoBlogi na fb gdzie sama możesz dodawać swoje posty, konkursy itp., https://www.facebook.com/groups/707980639250291/.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)