niedziela, 5 października 2014

Denko: wrzesień 2014

Hej :)

Kolejny miesiąc minął bardzo szybko, także pora rozstać się z pustymi opakowaniami :)


Peeling głęboko oczyszczający Clear Skin Avon
Peeling bardzo dobrze radził sobie z oczyszczaniem i złuszczaniem martwego naskórka, ale bardzo mocno chłodził skórę, co mnie osobiście drażniło.

Krem do opalania Equilibra
Przyjemny, bo szybko się wchłaniał i dawał poczucie nawilżenia. Dobrze chronił skórę przed słońcem.

Odżywczy, kremowy żel pod prysznic BeBeauty
Często wracam do tego żelu, bo jest bardzo dobry i kosztuje niewiele, a  pojemność to aż 400ml.


Matujący BB cream Eveline
Bardzo go polubiłam, mam już następne opakowanie. Co prawda nie matuje sam w sobie, ale pięknie wygląda na twarzy po przypudrowaniu i dobrze kryje.

Emulsja matująca Ivostin Purritin
Powróciłam do jej używania w ramach zużywania zalegających kremów w toaletce i niestety u mnie się nie sprawdza - na początku jest ok, ale potem wzmaga przetłuszczanie cery.

Emulsja do mycia twarzy Alterra - KLIK

Krem do rąk i paznokci Farmona Sweet Secret - KLIK


Peelingujący żel pod prysznic Beyonce Heat 
Zostawiał zapach na ciele, dobrze mył, lekko wysuszał. Zapach nie do końca przypadł mi do gustu.

Kawowy żel pod prysznic Yves Rocher - KLIK

Żel pod prysznic winogronowo-poziomkowy Oceania
Tani, dobrej jakości i o ładnym zapachu żel dostępny w Biedrze. Koszt to 4zł za 500ml.


Szampon Aleppo Planeta Organica - KLIK

Łagodny szampon do włosów z aloesem Balea - KLIK

Żurawinowy szampon do włosów World's Garden
Dobry szampon, ale za często używany powoduje przesuszenie włosów. Używałam go co kilka myć i byłam z niego zadowolona.


Odżywka 3 minute miracle Aussie - KLIK

Odżywka Ultra Doux Sekrety Prowansji
Straszny śmierdziel, który nie robił nic z moimi włosami. Na szczęście w końcu udało mi się ją zużyć.


Saszetkowe szampony Babuszki Agafii - aktywator wzrostu i regeneracja
Super opcja na wyjazdy. Trochę małe opakowania, aby wydać jakiś konkretny osąd na temat ich działania, ale ogólnie byłam z nich zadowolona i na pewno kupię je, gdy będę gdzieś wyjeżdżać.


Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Akurat u mnie Sekrety Prowansji dają efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie żadna z tych odżywek się nie sprawdziła :)

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że Equilibra robi filtry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawych produktów, kusi mnie żel z Biedry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żurawinowy szampon to chyba można kupić w Tesco?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon ten w saszetcce musze wypróbować! I to koniecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem spore denko ;) Też niedawno wykończyłam żel BeBeauty, tylko w innej wersji i mam odżywkę Aussie, tę przeciw puszeniu się włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ta emulsja do mycia twarzy z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo świetnych produktów, gratuluje zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem spore denko.
    Lubię te saszetkowe produkty z Babuszki Agafii - jest szansa wypróbować i zastanowic się nad zakupem większego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wypróbować ten żel pod prysznic z BeBeauty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zużyć ;) kuszą mnie rosyjskie kosmetyki :P ale postanowiłam nic z nich nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te żele z Biedronki mają bardzo ładne zapachy i są całkiem niezłej jakości, a do tego są tanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele z Biedronki bardzo lubię, szczególnie e tego kremowego ;) Odżywki Garniera z tej serii praktycznie nie mają wpływu na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie! Przypomniałaś mi o emulsji alterra - kupiłam, gdzieś rzuciłam i zapomniałam! Musze ją odkopać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tylko krem do rąk z Farmony i byłam z niego bardzo zadowolona przez co właśnie nie dawno kupiłam sobie inną wersję zapachową i jest o wiele lepsza. Gratuluje zyżyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)