wtorek, 7 października 2014

Q4 2014 Yankee Candle już w sklepach

Hej :)

W ostatnich dniach w sklepach internetowych i stacjonarnie zaczęły pojawiać się zapachy z zimowej serii Q4 Yankee Candle. Od razu, gdy pojawiły się stacjonarnie, pobiegłam do Mydlarni Wrocławskiej i zakupiłam 3 z 4 nowych zapachów. Przyznam szczerze, że seria nie podbiła mojego serca na sucho, ale zobaczymy, jak to będzie podczas palenia :) Na razie wiem, że Angel's Wings to zapach dla mnie idealny ♥


Angel's Wings
"Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia." źródło


Candy Cane Lane
"Wyczuwalne aromaty: mięta pieprzowa, słodkie ciasteczka oraz kremowy waniliowy lukier." źródło


 Icicles
"Aromat szeleszczących, sosnowych gałęzi pokrytych lodem z nutami cynamonu." źródło


Christmas Garland
"Wyczuwalne aromaty: świeżo ścięte drzewo sosnowe w połączeniu z cierpkością żurawiny." źródło

Na Christmas Garland nie zdecydowałam się, bo jest to zapach mocno choinkowy, a ja za takimi nie przepadam :)

Kusi Was któryś zapach? :D

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. mnie kusi pierwszy i ostatni :)
    bo zapach choinki w domu to coś niezwykłego :)
    i nie wiem czy ten pierwszy nie będzie za słodki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne woski! Będę ich szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. skusiłabym się na Icicles ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te ich pomysły na nazwy dla wosków :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szykuje sie do zakupu wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten ostatni, piękny zapach na zimowe dni wymarzony ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kusi kilka nowych sztuk, ale trochę się obawiam, czy nie będę cierpieć z ich powodu. Miałam dwa woski, po jednym głowa bolała mnie dosłownie po kilku minutach palenia i niestety 90% zawartości poleciało w inne ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdzie nie widziałam tych zapachów yankee, muszę się lepiej rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie tylko ten z aniołem kusi :) reszta może mi nie przypaść do gustu sądząc po opisach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)