niedziela, 2 listopada 2014

Woski zapachowe handmade od Scented.pl: Sen o Madagaskarze i Kawa z mlekiem

Hej :)

Jakiś czas temu umieściłam na blogu wpis o woskach, które szybko podbiły moje serce pięknymi zapachami. Mowa o woskach handmade, które można nabyć na stronie scented.pl. Poprzednio przedstawiłam Wam moich dwóch ulubieńców, dzisiaj pora na równie piękny Sen o Madagaskarze i poranną Kawę z mlekiem.


Sen o Madagaskarze
Jeżeli marzycie o pięknym, waniliowym zapachu, to ten wosk jest stworzony dla Was. Mamy tutaj czystą wanilię, lekko słodką, ale nie typowo jedzeniową, lecz bardziej naturalną. Zapach przyjemnie relaksuje i niesamowicie dobrze komponuje się z innymi woskami, szczególnie tymi owocowymi. Lubię dosładzać sobie w ten sposób zapachy, które są dla mojego nosa zbyt wykwintne :)


Kawa z mlekiem
Lekka kawa ze sporą ilością mleka – tyle wystarczy, aby opisać ten wosk. Gdy zagłębiam się w zapach wyczuwam lekką nutę słodyczy. Zapach nie jest męczący ani za mocny i roznosi się pięknie po pokoju. Ciągle poszukuję kawowego ideału, ten wosk nim nie został, ale uważam, że jest bardzo przyjemny.  

Jestem bardzo ciekawa, czy miałyście okazję testować któryś z tych wosków :) Aktualnie na stronie pojawiły się nowe zapachy, które bardzo kuszą, szczególnie Orzechove love, Ciasto dyniowe z kruszonką i Cukrowe jabłko :) Wszystkie woski możecie zobaczyć TUTAJ.

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. muszę w końcu jakieś zamówić. Bo kuszą mnie szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sen o Madagaskarze z chęcią bym wypaliła ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. za woskami średnio przepadam, ale ciekawa jestem jak pachnie sen o Madagaskarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ich niestety ale zapachy by mi si,e spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nazwy mają naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sen o Madagaskarze na pewno bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają naprawdę ciekawe zapachy, a szczególnie ciasto dyniowe z kruszonką. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze tych wosków. Przyznać muszę, że ta kawa z mlekiem kusi. Zajrzę na pewno na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)