sobota, 28 marca 2015

Colour Alike Bamberka (496)

Hej :)

Dawno na blogu nie było paznokci. Maluję je regularnie i mają się dobrze, ale ostatnio nigdy nie pamiętałam o tym, aby zrobić zdjęcie lakieru. Robiłam ostatnio przegląd nieopublikowanych zdjęć i wygrzebałam dla Was holosia z Colour Alike Bamberka (496).


Lakier bardzo łatwo się nakłada, wystarczą dwie standardowe warstwy, aby uzyskać pełne krycie, schnie szybko. Efekt holo nie jest szałowy, ale mi się w takim delikatnym wydaniu bardzo podoba. Ogólnie nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.



Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. I masz piękny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podobno kształt już niemodny, ale nie zamierzam z niego rezygnować :D

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery CA, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ on piękny! mam kilka lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy nim zaczęłam podziwiać lakier, to idealnie pomalowane paznokcie! Brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, wiosenny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Megaa paznokcie i ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo go lubię! słońcu efekt holo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny ma kolor :) i sliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor jest obłędny, bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi kolorami, ale na takich paznokciach wszystko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej ja nie potrafiłam ładnie rozprowadzić tego lakieru dlatego jeszcze poszperałam i proszę http://fajneporady.pl/porady/porady-kosmetyczne-5/jak-idealnie-pomalowac-paznokcie-15 tu jest wszystko jak to dobrze zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)