poniedziałek, 30 marca 2015

Nareszcie wypoczynek - Wyspy Kanaryjskie :)

Hej :)

O wylocie i powygrzewaniu się w słońcu marzyłam od zakończenia studiów inżynierskich, był nawet pewien plan, ale życie nie pozwoliło go zrealizować. Dzisiaj jednak wylatujemy na Wyspy Kanaryjskie, a dokładniej na Fuerteventura. Mam zamiar zregenerować się po ostatnich mega stresujących miesiącach, korzystać z uroków wyspy i powygrzewać się w słońcu, którego znowu w moim mieście brak. Na blogu pojawią się  notki, które zostaną opublikowane automatycznie, a po powrocie na pewno wrzucę zdjęcia z wyjazdu. :)





Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Udanego wypoczynku :)
    Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć tylko <3 Miłego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku, też myślę o urlopie na Wyspach Kanaryjskich w tym roku, ale to dopiero we wrześniu albo nawet październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaa *.* a dzisiaj taka brzydka pogoda :(
    udanego wypoczynku, ja liczę na dużą dawkę zdjęć po powrocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę. Do moich wakacji jeszcze 1,5 miesiąca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu życzę :) Chętnie sama bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zazdroszcze.. :D Miłego wypoczynku ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki! Aż zbiera mi się trochę na zazdrość, kiedy patrzę na śnieg za swoim oknem ;).
    Udanego wypoczynku :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)