poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Wyspy Kanaryjskie - Fuerteventura ♥ Mnóstwo zdjęć!

Hej :)

Dzisiaj obiecane zdjęcia z wylotu na Fuerteventurę. Wyjazd udał się w 100%, wróciliśmy wypoczęci, odstresowani i opaleni, mimo że nie wygrzewaliśmy się na słońcu. Postawiliśmy na aktywne spędzanie czasu i zwiedzanie okolicy na nogach. Uwielbiam chodzić i już dawno nie miałam okazji do takiej ilości spacerów, a ja wiadomo cudownie robić coś, co sprawia człowiekowi radość! Dużo śmiechu, radości i cudownych widoków! Na pewno odwiedzimy wyspy za rok!


Lot trwał 5godzin, ale w miarę szybko minął. 



Widok na Lanzarote ♥


Pierwszy, poranny widok na ocean ♥


Najcudowniejsi mieszkańcy wyspy, z którymi spotykaliśmy się codziennie!




Ocean ♥ Trochę zimny, ale i tak pływaliśmy ;)











Oasis Park, w którym można karmić zwierzęta specjalnie przygotowywanymi zestawami dla poszczególnych gatunków :)




Szalone wydry bawiące się kamykiem :)







Hipcie szły na łatwiznę i otwierały paszczę czekając, aż samo coś do niej wpadnie. Po co się męczyć słodkimi, proszącymi minami :D 


Na cudownym pokazie lwów morskich byliśmy dwa razy - przesłodkie i inteligentne zwierzęta :)


Karmiliśmy też lemury ♥



Pochodziliśmy po górach ♥


Ogromne plaże...


...które w czasie przypływów były zalewane...


Natura i basen :)









Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tak dużą ilością zdjęć :P 

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, tęskno mi do gorących dni... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie <3 zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Sama chętnie bym pojechała, ale nie mam z kim zostawić mojego kochanego uszaka:) Haha lemury powalające i te stadko przy klatce XD hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wakacji. Cudnie tam musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć! Cudowne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę cudownego wyjazdu i tego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! Mi w tym roku marzyły się Kanary (głównie Teneryfa) ale jednak z narzeczonym lecimy na Maltę i Gozo :) ale już zapowiedziałąm, że za rok obowiązkowo Kanary! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na Fuercie byłam 2 lata temu, pięknie tam jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)