piątek, 1 maja 2015

Paczka od Le Petit Marseillais / #AmbasadorkaLPM

Hej :)

W środę odwiedził mnie kurier z przesyłką od Le Petit Marseillais. Ogólnie nie dostałabym tej paczki, gdyby nie telefon od przemiłej Pani z LPM z przypomnieniem, że nie dokończyłam wypełniać ankiety na stronie. Na prawdę miły gest ze strony firmy!


W paczce znalazły się dwa żel, opaska na oczy, mnóstwo próbek i książeczka. Na początku zdziwiła mnie obecność opaski, ale gdy wyjęłam pierwszy produkt, zrozumiałam, że nie umieszczono jej tam przypadkowo. Udało mi się zgadnąć zapach jednego żelu, w drugim wyczułam tylko grapefruita ;) Żel werbena i cytryna to mój faworyt i jako pierwszy wyląduje pod prysznicem. Ogólnie bardzo przyjemnie otwierało się paczkę, firma zadbała o oprawę wizualną i zapewniła Nam trochę rozrywki :)





Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje ! :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam :) Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Tez zostałam Ambasadorką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, bardzo miło ze strony firmy, że przypomnieli o ankiecie :) Mi również udało się załapać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)