środa, 13 maja 2015

Yankee Candle: Grapevine & Oak i Coconut Bay

Hej :)

Na dzisiejszą środę z Yankee Candle wybrałam dwa zapachy niedostępne w Polsce: Grapevine & Oak i Coconut Bay. 


Grapevine & Oak
Zapach bardzo oryginalny, który nie od razu zachęcił mnie do odpalenia. Miałam opory, bo na sucho wydawał mi się trochę dziwny. Po rozpaleniu zmieniłam o nim zdanie i jego niebanalność szybko przekonała mnie do niego. W wosku mamy lekko słodkie, zielone winogrona z nutami drzewnymi. Zapach jest świeży i przyjemny. Zawsze gdy miałam ochotę na coś nietypowego, wybierałam ten wosk.
 

Coconut Bay
Kokosowa zatoka... Wosk zdecydowanie dla fanek kokosowych aromatów, czuć w go mocno i wyraźnie, chociaż przyznam szczerze, że nie jest to najpiękniejszy kokos, z jakim miałam do czynienia. Pachnie mocno i intensywnie, ale szybko traci zapach. 

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Winogronowy ma trochę dziwny kolor aczkolwiek chętnie bym go wypróbowała a kokos uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ja nie mam jeszcze tego kokosowego zapachu?!:D Jestem ciekawa czy ten kokos przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłabym się na kokosa, ale skoro jest mocny, to chyba nie dla mnie :D Chociaż na ogół uwielbiam takie nuty zapachowe, to jednak YC potrafią wręcz dusić swoją intensywnością... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam oba te woski, ale jeszcze nie paliłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przygarnęła by, zwłaszcza drugi zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)