poniedziałek, 13 lipca 2015

Denko: czerwiec 2015

Hej :)

Dzisiaj zapraszam Was na denko, w którym znalazło się mnóstwo produktów, z których byłam bardzo zadowolona i do których chętnie bym powróciła. Nie wiem, czy to kwestia przypadku, czy może fakt, że w ostatnim czasie robię bardziej przemyślane zakupy, ale jestem w szoku, jak mało w tej dosyć licznej grupie znalazło się bubli.


Balea, żel pod prysznic brzoskwinia i sól morska
Jakość trochę lepsza niż podstawowych żeli Balea, bardzo przyjemny zapach, ogólnie byłam z tego żelu bardzo zadowolona i chętnie do niego wrócę.

Żel pod prysznic Cabana Dream Balea
Żel miał bardzo przyjemny, tropikalny zapach, który był wyczuwalny pod prysznicem i unosił się przez jakiś czas w łazience. Działanie takie, jak większości żeli Balea - dobrze oczyszczał, nie wysuszał i ogólnie robił to, co miał robić.

Żel pod prysznic i do kąpieli Pomarańcza i Grejpfrut Le Petit Marseillais - KLIK


Szampon Czarna Rzepa Barwa Ziołowa
Używałam raz na jakiś czas, aby lepiej oczyścić włosy. Bardzo dobrze spisywał się w tej roli i na pewno kupię ponownie jakiś szampon z tej serii. 

Balsam do włosów z organicznym olejem awokado Planeta Organica - KLIK

Suchy szampon Neon Lights Batiste
Ta wersja miała się cechować długo utrzymującym się zapachem na włosach, ale nie zauważyłam szczególnej różnicy. Zapach jest bardzo ładny, chociaż wolę wersję Oriental. Jeżeli chodzi o działanie, to nie różni się od innych wersji.

Szampon Joanna Naturia miód i cytryna
Ogólnie byłam zadowolona z tego szamponu, bo dobrze oczyszczał włosy i przepięknie pachniał, ale nie wiem, czy nie jest przypadkiem winowajcą łupieżu, który pojawił się u mnie w trakcie jego stosowania....


Podkład Celia Nude O1 Ecru
Bardzo przyjemny podkład o średnim kryciu, łatwo rozprowadza się na twarzy i ciężko zrobić sobie nim krzywdę, jednak na pewno nie jest to podkład matujący! Jest również mało wydajny, bo szybko znikał z opakowania. Posiada bardzo ładny, żółtawy odcień.

Hydrolat z głogu
Brak zapachu i działania, miałam wrażenie, że dostałam w butelce zwykłą wodę... 

Effaclar Duo +
Najlepszy krem na niedoskonałości skóry, jaki możemy dostać bez recepty. Ładnie oczyszcza skórę, niespodzianki o wiele szybciej się goją, a jednocześnie skóra nie jest jakoś szczególnie wysuszona. Nadaję się również pod makijaż. Mam już kolejne opakowanie. 

Płyn micelarny Garnier
Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, jest niesamowicie wydajny i ogólnie nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.


Jajeczko EOS Blueberry acai
Balsamy EOS są niesamowicie wydajne! Używałam go od grudnia i dopiero udało mi się go zużyć. Podoba mi się jego skład i działanie, a do tego jest bardzo smaczny! Myślę, że teraz kupię wersję Sweet Mint.

Odżywka do paznokci 8w1 Eveline
Odżywek Eveline używam od lat i jestem z nich niesamowicie zadowolona. Stosuję zawsze pod lakier, czyli używam średnio raz na tydzień i paznokcie są twarde jak skała.

Puder ryżowy Paese
Jeżeli szukacie mocnego matu, to ten puder będzie dla Was idealny. Matuje na długo, nie bieli twarzy i jest mega wydajny. Teraz używam wersji bambusowej z jedwabiem i również jestem bardzo zadowolona.

Korektor lakieru do paznokci Essence
Niezbędny przy malowaniu paznokci. Ma dobrze wyprofilowaną końcówkę, łatwo usuwa ze skórek każdy lakier i jest dla mnie produktem niezbędnym. Teraz używam innego korektora, ale na pewno wrócę do tego. 

Pozdrawiam :)


33 komentarze:

  1. Z Twoich zużyć znam tylko ten żel Le Petit Marseillais ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ją mam pytanie nie na temat gdzie kupilas ta osłonkę na kwiatka? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten płyn micelarny , kiedyś miałam duo ale bez plusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam poprzednią wersję i ta z + spisuje się o wiele lepiej :)

      Usuń
  4. Płyn z Garniera bardzo lubię, jest bardzo wydajny i dobrze sobie radzi ze zmywaniem makijażu. Mam ten balsam do włosów z olejem avocado, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. żel balea ten akurat taki średni mi się wydawał. Podkład celii to mój ulubiony! Gdzie go dorwałaś? Bo ja nigdzie nie mogę znaleść :)
    Płyn micelarny garniera też lubię, a puder paese muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam ze sklepu internetowego ezebra :)

      Usuń
  6. Musze kupić ten Effaclar Duo+ w końcu. :)
    Lubię tę serię suchych szamponów, są super w nagłych wypadkach.
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również bardzo lubię tę odżywkę z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam micela z Garniera oraz żel LPM, który bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam na co dzień żelu z LRP i już dawno miałam kupić ten krem, testowałam próbkę, i wiem, że pomaga, ale ciągle zapomniałam... Dziękuję za przypomnienie! :) A micel z Garniera stał się moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie również się sprawdzi :)

      Usuń
  10. Muszę się zaopatrzyć w ten krem Effeclar - mam żel do mycia twarzy i faktycznie widzę różnicę pomiędzy nim, a kosmetykiem, którego używałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka z Eveline u mnie również się spisuję, ale poszukam czegoś bez formaldehydu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dziewczyn poleca odżywkę Golden Rose 4w1, z tego co kojarzę, to nie zawiera ona formaldehydu :)

      Usuń
  12. Korektor lakieru do paznokci muszę mieć! :D Kilka razy chciałam go kupić, ale nigdy do tego nie doszło. Teraz już wiem, że warto ;)
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo na prawdę ułatwia malowanie paznokci! :)

      Usuń
  13. Świetne kosmetyki mam ten płyn z Garniera. :))
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne denko, dużo ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe czy u mnie Effaclar by pomogl... Chyba musze sie nad nim zastanowic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom pomaga, więc myślę, że warto spróbować :)

      Usuń
  16. Niezłe denko :)
    Do kupienia Effeclar'a próbuje powoli się zabrać, zastanawiam się nad inwestycją w Eos..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne denko :) zaciekawił mnie ten hydrolat z głogu i żałuję, że się nie sprawdził :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wersję sweet mint eosa. Jeżeli lubisz mięte to wersja na pewno Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci poszło. Cabana Dream pojawi się u mnie w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię korektory do paznokci - idealne w wielu sytuacjach. Osobiście używam jakiś no name, który kiedyś zamówiłam na Allegro. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam teraz no name i denerwuje mnie jego szeroka końcówka :)

      Usuń
  21. Ładne zużycia :)
    Kiedyś u mnie winowajcą łupieżu był też szampon Joanny, tylko z rzepą...
    A micel garnier bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Micel mój ulubiony. Effaclar Duo + znalazł się na mojej liście do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)