sobota, 25 lipca 2015

Dresslink - Wish List

Hej :)

Widziałam ostatnio na wielu blogach współprace z dresslink.com, do mnie również się odezwali. Byłam trochę sceptycznie nastawiona do chińskich sklepów, ale postanowiłam coś zamówić, gdy ujrzałam na stronie moją torebkę, którą zamówiłam na allegro oraz inną, która również wpadła mi w oko, gdy buszowałam po all. Zamówiłam torebkę, zestaw pędzli, o którym głośno w blogosferze i na YT, jajko do makijażu oraz bluzkę, nad którą długo dumałam, bo jak wiadomo z rozmiarówką azjatycką może być różnie. Ceny w sklepie są niskie, są też na stronie promocje na niektóre ubrania, które można dostać już za 0,01$. Ceny rzeczy, które wybrałam, możecie zobaczyć klikając w linki znajdujące się pod zdjęciem. 






Gdy rzeczy do mnie dotrą, wrzucę Wam real foto i dam znać, czy są warte zakupu :)

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Torebka z serduszkiem jest śliczna ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na żywo będzie się również dobrze prezentować :)

      Usuń
  2. Świetna ta torebka :)
    Poklikałam- proszę o rewanż u mnie z Romwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie rzeczy przyszły za małe, albo za duże. Jedynie torba była fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego miałam opory przed zamawianiem ubrań, bo pewnie ciężko trafić z rozmiarówką :)

      Usuń
  4. Poklikałam w linki :) Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:)
    Klikamy razem?
    U mnie pod postem z choies i dresslink?
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)