środa, 22 lipca 2015

Yankee Candle: Cinnamon Vanilla i Spiced Pumpkin

Hej :)

Dzisiaj dwa zapachy Yankee Candle dostępne w USA: Cinnamon Vanilla i Spiced Pumpkin.


Cinnamon Vanilla
Przy pierwszym odpaleniu nie zachwycił mnie ten zapach, ale chyba po prostu nie była to odpowiednia pora na takie klimaty, bo przy kolejnych paleniach zakochałam się! Zapach jest super, ostry cynamon przygaszony jest wanilią, przyprawowe i słodkie nuty balansują ze sobą. Zapach jest intensywny i długo nie traci na mocy.


Spiced Pumpkin
Dyniowe zapachy są mało popularne w Polsce, w Stanach YC oferuje kilka zapachów z jej udziałem. Spiced Pumpkin to dynia z przyprawami, z lekko słodką nutą, dzięki której zapach jest bardzo przyjemny i nie przytłacza korzennymi akordami. Wosk bardzo mi się podoba i chętnie wypróbuję inne dyniowe kompozycje :)

Pozdrawiam :)
 

10 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbowałabym oba zapachy, dynię najchętniej jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno mi sobie wyobrazić zapach dyniowy :D Myślę, że oba woski będę dobre na jesień/zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba brzmią ciekawie ale chyba bardziej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety oba zapachy należą do tych, których nienawidzę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach cynamonu i dyni w każdej postaci :D. Zwłaszcza w okresie jesienno - zimowym, więc będę musiała się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie przepadam za cynamonowymi zapachami. Ciekawa za to jestem jak pachnie dynia, nie mogę sobie tego wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wanilię i chętnie zapoznam sie na wersję z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam obydwa, jeszcze nie paliłam. Dynię trzymam na listopad :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)