środa, 29 lipca 2015

Yankee Candle: Pomegranate Cider i Oud Oasis

Hej :)

Dzisiaj na tapecie 2 kolejne zapachy Yankee Candle: Pomegranate Cider i Oud Oasis.


Pomegranate Cider
"Zapach kwaśnego soku z granatu ze słodką wanilią i pikantnymi nutkami cynamonu oraz goździków."  W wosku wyczuwam bardzo przyjemną, owocową nutę, której pikanterii dodają przyprawy i szczypta wanilii. Dominuje aromat soczystych owoców. Zapach jest bardzo ładny, już na sucho trafił w mój gust i wiedziałam, że się polubimy. Chętnie zaopatrzę się w kolejny egzemplarz. 

Oud Oasis
Gdy mam ochotę na przyjemne, orientalne klimaty, to zawsze sięgam po ten wosk. Wyczuwam w nim bursztyn i kadzidło, a zazwyczaj, gdy w wosku znajduje się ten pierwszy zapach, to jestem kupiona ;) Dodatek kadzidła nadaje zapachowi głębi, oryginalności i lekkiej nuty luksusu. Wosk bardzo szybko unosi się w powietrzu i roznosi się po całym mieszkaniu. Podsumowując jest to przyjemny, niebanalny zapach, który ma w sobie to coś! Niestety nie mogłam znaleźć zdjęcia na dysku, więc musiałam posiłkować się fotką z neta.
 
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. pomegranate cider? pierwszy raz widzę, jesienią uwielbiam palić takie korzenne, ciepłe woski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma go w sprzedaży w PL

      Usuń
  2. Zwykle sięgam po owocowe zapachy, ale Oud Oasis strasznie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasami wypróbować coś nowego :D

      Usuń
  3. Nie znam tego pierwszego zapachu. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go z wspólnych zamówień z USA :)

      Usuń
  4. Ten pierwszy wosk mógłby mi się spodobać, bo lubię owocowe zapachy z nutką pikanterii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego pierwszego zapachu nieznam ale z tego co piszesz mógłby mi sie spodobac więc chyba się zaopatrze :)

    drugi znam i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)