środa, 19 sierpnia 2015

Pink Lady Slipper Yankee Candle

Hej :)

Pogoda daje Nam w końcu odetchnąć, czas więc na jakiś piękny, kwiatowy zapach, bo w końcu lato ciągle trwa :) Dzisiaj przedstawię Wam jeden z najładniejszych, kwiecistych wosków od Yankee Candle - Pink Lady Slipper. Niestety kolejny raz straciłam plik z dysku, dlatego posiłkuję się zdjęciem z internetu.


Pink Lady Slipper
„Cudownie słodki i delikatny wiosenny bukiet, przypominający płatki róży, jaśmin i fiołki.”
Jest to piękny, kwiatowy zapach, który nie męczy, a przy odpowiednim dniu i nastroju zachwyca swą wonią. Zapach jest delikatnie słodki i pudrowy. Czasami miałam myśl, że mogę otaczać się tym aromatem przez cały dzień. Z mieszanki kwiatów nie potrafię wyłonić poszczególnych, ale razem tworzą piękną kompozycję. Mojemu S. również ten wosk przypadł do gustu.
 

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Coś czuję że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten akurat raczej nie dlamnie bo ani kwiatowych ani pudrowych zapachów nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zwolenniczką kwiatowych zapachów, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie przypadłby mi do gustu, chociaż... kto wie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają, wypróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)