poniedziałek, 21 września 2015

Liebster Blog Award po latach ;)

Hej :)

W lipcu otrzymałam nominację do Liebster Blog Award od Izabeli z bloga Kosmetyczne Libido. Z opóźnionym zapłonem odpowiadam na zadane pytania :P



1. Czekolada biała czy ciemna?
Ciemna.

2. Wolisz noc czy dzień?
Noc, no chyba że do wyboru mam słoneczny, ciepły, letni dzień ;)

3. Wierzysz w pozaziemskie cywilizacje?
W pozaziemskie cywilizacje nie, ale może gdzieś poza Ziemią istnieje jakaś forma życia. 

4. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
Kimś pomiędzy :P

5. Co sądzisz o homeopatii?
Z tego co się orientuję, to większość badań naukowych zaprzeczyła jej skuteczności. Osobiście jest mi obojętna.

6. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Na pewno z tym samym facetem, dalej w dużym mieście, ale może niekoniecznie w Polsce, no i praca w laboratorium, najlepiej mikrobiologicznym :)

7. Najdziwniejsza rzecz jaka przytrafiła Ci się w życiu?
Bardzo ciekawe pytanie, ale nie wiem, co na nie odpowiedzieć. Należę do osób żyjących teraźniejszością i nie pamiętam jakoś szczególnie wydarzeń z przeszłości ;)

8. Ulubiony owoc?
Borówki.
9. Jakiej cechy w sobie nie lubisz?
Za bardzo się stresuję.

10. Ulubiony kolor?
Jednego nie umiem wybrać, więc podam dwa - niebieski i fioletowy ;)


Jeszcze raz dziękuję za nominację :) 

6 komentarzy:

  1. Życzę Ci takiej przyszłości, o jakiej marzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę Ci, żeby Twoja wizja siebie za 10 lat się spełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym nie potrafiła wybrać ulubionego koloru :D
    Życze spełnienia wizji przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że podjęłaś się wyzwania :D
    Moje ulubione kolory natomiast są trzy: fioletowy, turkusowy i biały ^__^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)