sobota, 5 września 2015

Merz Spezial Dragees - pierwsze, wyraźne efekty

Hej :)

Dzisiaj postanowiłam zrobić Wam małą aktualizację na temat tego, jak przebiega testowanie suplementu Merz Spezial Dragees, ponieważ widzę już wyraźnie efekty! 


Efekty widzę bardzo wyraźnie na paznokciach i włosach. Do pracy muszę mieć spiłowane na krótko paznokcie, skracam je w niedzielę i już we wtorek widzę, że są za długie, a w piątek mają już super długość. Teoretycznie we wtorek powinnam je skrócić, ale no szkoda mi ich :P Dodam jeszcze, że nie używam żadnych odżywek, a dłonie często myję i używam środka dezynfekującego, co nie wpływa korzystnie na stan paznokci. Włosy rosną również bardzo szybko, ale niestety nie tylko na głowie :P 


Już niedługo wrzucę Wam opinię po przeprowadzeniu pełnej, 3-miesięcznej kuracji :)


Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie zażywałam Merz Special, zawsze gdy zauważałam problemy z włosami i paznokciami sięgałam po Vitapil....kto wie, po takiej zachęcającej informacji może i po niego kolejnym razem sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie, ale cena odstrasza. Na razie kupiłam sobie wiesiołka. Zobaczymy jakie będą efekty :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jakie efekty osiągniesz po całej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie umiem być systematyczna w braniu tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja brałam ten suplement przez 3 miesiące i nie widziałam zbyt dużych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zapowiada się ciekawie, czekam na recenzję końcową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam o tych suplementach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już kilka opinii na temat tego suplementu, moze sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)