czwartek, 9 lutego 2017

Połączenie idealne - Semilac Pink Gold 094 i Peach Milk 055

Hej :)

Dawno na blogu nie było paznokci, dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać, co aktualnie na nich gości. Jest to duet z Semilaca - Pink Gold 094 i Peach Milk 055. Pink Gold to często wybierany kolor i wcale mnie to nie dziwi, bo jest naprawdę piękny. Nie pasuje mi jednak na wszystkich paznokciach, wolę używać go jako dodatek, dzięki któremu manicure nabierze blasku. Tym razem połączyłam go z mleczną brzoskwinią. Do pełnego krycia Pink Gold potrzebuje 2 cienkich warstw, przy Peach Milk najlepiej nałożyć 3 warstwy.






Jak Wam się podoba to połączenie? Z jakimi kolorami najczęściej łączycie Pink Gold?


Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. idealne połączenie, ja mam dosco gold ale różowe złoto jest chyba jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują! :) Jeśli chodzi o brokaty to też zawsze używam ich jako akcentu, a nie do malowania wszystkich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się, te połączenie naprawę świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie faktycznie idealne :) Jestem zakochana w kolorku Pink Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie super :) pink gold jest po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peach milk jest piękny, bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolory. Zawsze unikałam podobnych odcieni, ale jak widać, nie ma się czego bać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały kolorek i połączenie, aż mi się takiego koloru zachciało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie połączenia! A w lakierze 094 jestem już wierna około roku - tak kocham jego kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory! szkoda że ja nie hybrydowa jestem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek i bardzo ładne, wiosenne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ahh ten pink gold z semilaca zachwyca mnie z każdym razem coraz bardziej <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)