środa, 8 lutego 2017

True Rose Yankee Candle

Hej :)

Jeżeli lubicie kwiatowe zapachy, to dzisiejszy wpis jest zdecydowanie dla Was. Będzie też trochę w klimacie zbliżających się Walentynek, bo co jak co, ale zdecydowanie kojarzą się one z różami.


True Rose
Zapach róż uwielbiam w każdym wydaniu. Kiedyś na ulicach można było spotkać cudownie pachnące, dzikie róże, a w kwiaciarniach sprzedawano piękne okazy, których woń unosiła się przez wiele godzin. Czasy jednak się zmieniają, na ulicach więcej betonu niż roślinności, a kwiaciarnie często oferują róże, które ledwo pachną lub nie pachną wcale. Z tego powodu chętnie sięgam po świece i kosmetyki w tym zapachu. Wosk True Rose to typowa róża z kwiaciarni, pięknie rozkwitnięta, dojrzała, o przyjemnym, mocnym zapachu. Wiadomo, że prawdziwych kwiatów nie zastąpi, ale jest ich cudownym substytutem. Chętnie przygarnęłabym dużą świecę.

Znacie ten zapach?

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. spróbuj Fresh Cut Roses :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak spojrzałam na ten wosk to od razu skojarzył mi się właśnie z Walentynkami. Bardzo lubię zapach róż, myślę że by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie przepadam za kwiatowymi zapachami, wolę bardziej świeże lub owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten wosk, ale troszkę mnie rozczarował. Nie jest zły, tylko spodziewałam się trochę innego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam zapachu, ale po opisie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach musi być idealny na walentynkową kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach róży :) Myślę, że ten wosk mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, ponieważ za różanymi zapachami tak sobie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zapachy kwiatowe więc na ten też się kiedyś skusiłam, to prawda, że pachnie jak w kwiaciarni, przyjemny zapach dla fanek takich nut

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)