czwartek, 16 marca 2017

FANPAGE I INSTAGRAM

Hej :)

Dzisiaj nie będzie recenzji, ale kilka istotnych informacji. Otóż po latach postanowiłam w końcu założyć Fanpage bloga i Instagram. Pewnie jestem jedną z nielicznych, która do tego pory tego nie zrobiła, ale kiedyś nie miałam zbytnio czasu na bloga, który był dla mnie najważniejszy, a co dopiero na social media. Jeżeli chodzi o Facebooka, to mam do niego mieszane uczucia. Myślę jednak, że jest bardzo dobrym sposobem kontaktu z Wami i na pewno będę prowadziła go regularnie. Dodatkowo osoby, które nie chcą zakładać konta na bloggerze, będą miały możliwość łatwego obserwowania bloga.


Konto na Instagramie mam już od jakiegoś czasu, ale do tej pory nie udostępniałam zdjęć i wchodziłam na nie bardzo nieregularnie. Pora to zmienić, szczególnie że jest to bardzo przyjemna i łatwa w użyciu aplikacja. Możecie spodziewać się tam zdjęć związanych z tematyką urodową oraz z ciekawych miejsc, które odwiedzę. Na razie jest tam tylko jedno zdjęcie z zeszłego weekendu, ale na pewno pojawi się więcej już w najbliższym czasie ;)



Mam nadzieję, że wszystko dobrze zrobiłam :D Miło mi będzie, jeżeli polubicie moje konta. Podawajcie również w komentarzu nazwy swoich kont na Instagramie :)

Jestem bardzo ciekawa jakie macie podejście do Facebooka i Instagrama? Lubicie z nich korzystać? A może znajdzie się ktoś, kto jeszcze nie założył Fanpage'a lub Insta? Czy może byłam ostatnia? :D



Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już obserwuję na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, chętnie zaobserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ostatnio wrażenie, że każdy z FB przenosi się na insta. Mnie denerwują na FB ciągle te reklamy i reklamy ... Ale na insta już Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, FB potrafi być męczący ;)

      Usuń
  5. Dziękuję za wszystkie obserwacje :* Również Was dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że się zdecydowałaś,Instagram jest wciągający :D Na fb też mam konto ale jakoś nie cieszy się aż taką popularnością :) Zaobserwowałam Cię oczywiście na obu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. do FB nie mam przekonania, ale z Instagrama korzystam wręcz nałogowo:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością Cię zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Instagram juz polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No czas najwyższy :) Bede obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja instagram mam od 1,5 roku ale w ogóle go nie używam

    OdpowiedzUsuń
  12. Instagrama nie mam ;), więc ostatnia nie jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...