środa, 29 marca 2017

Garden by the Sea Yankee Candle

Hej :)

Ostatnią nowością Yankee Candle jest limitowana kolekcja Coastal Living. Znajdują się w niej 4 zapachy inspirowane morzem i oceanem. Na początku myślałam, że większość tych zapachów nie przypadnie mi do gustu, jednak ostatecznie wybrałam 3 z nich. Pierwszym, który Wam opiszę jest wosk Garden by the Sea, czyli jedyny zapach, który wiedziałam, że na pewno kupię, kierując się tylko opisem i obrazkiem z etykiety.


Garden by the Sea
Delikatny kwiatowy zapach łączący nuty fiołka, peonii, frezji i lotosu z oceanicznymi akordami

Wosk ten to połączenie nut kwiatowych i morskiej bryzy, która nadaje świeżości i lekkości. Typowe kwiatowe zapachy czasami potrafią być mocne i przytłaczający, ten wosk jest delikatny i przyjemny. Etykieta bardzo dobrze oddaje klimat tego zapachu - piękny ogród tuż przy plaży pełen różnorodnych kwiatów... Na początku jest bardzo kwiatowo, pod koniec palenia wosk staję się bardziej świeży i rześki, morska bryza zaczyna być bardziej wyczuwalna. Zapach jest bardzo przyjemny, ale nie wiem, czy każdemu przypadnie do gustu. Ja go bardzo polubiłam.

Znacie zapachy z nowej kolekcji? :)

Pozdrawiam :)
 

21 komentarzy:

  1. Brzmi cudownie, muszę zainwestować w kominek do wosków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ZAPACH bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wiosnę idealny. Muszę się zapoznać z tym woskiem :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach brzmi niezwykle ciekawie, z przyjemnością go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród nieopodal plaży, cóż to musi być za zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe czy by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu poluję na te świeczki, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać.. Cena jest odpychająca

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachu nie znam, ale ta frezja mnie przekonała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na niego, mam nadzieję, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba powtórzę to setny raz, ale muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachciało mi się wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zapach jest na mojej woskowej liście ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogród przy plaży brzmi bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuję, że nie miałam okazji go powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ale chętnie kiedyś poznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze go poniuchać bo brzmi ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio często widzę go na blogach innych dziewczyn :) myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pewnością ma piękny zapach... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)