środa, 8 marca 2017

Serengeti Sunset Yankee Candle

Hej :)

Dzisiaj Nasze święto, dlatego życzę Wam wszystkiego najlepszego, dużo radości i uśmiechu :) Przychodzę również jak co środę z nowym zapachem. Tym razem padło na wosk, który bardzo mi się spodobał i myślę, że jest wart zainteresowania. Mowa o Serengeti Sunset Yankee Candle


Serengeti Sunset

"Uwodzicielski aromat słodkich owoców, cytrusów, kwiatów lotosu i bursztynu przenoszący nas na afrykańskie Serengeti o zachodzie słońca."

Nie spodziewałam się, że tak bardzo polubię się z tym woskiem. W zapachu dominują nuty owocowe, głównie cytrusy, ale nie są proste i oczywiste. Oryginalności dodają im nuty kwiatowe i bursztyn. Cała mieszanka jest bardzo ciepła i optymistyczna, pasuje zarówno na ciepłe i chłodne dni. Bardzo kojarzy mi się z obrazkiem z etykiety. Myślę, że został idealnie dobrany. Chętnie do niego wrócę, bo ma coś w sobie. Zdecydowanie polecam zapoznać się z tym zapachem, bo jest tego wart :)

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Nie znam tego zapachu, ale może przy najbliższym zamówieniu pokuszę się na niego.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można się rozmarzyć patrząc na etykietę. Przydałyby się jakieś wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zapachu, ale myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tego zapachu! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i był całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygował mnie ten wosk, ciekawy opis zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te woski :D ale z tym konkretnym sie jeszcze nie spotkałam :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie produkty tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię woski do kominów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...