środa, 15 marca 2017

Sweet Strawberry Yankee Candle

Hej :)

Uwielbiam truskawki i z utęsknieniem wyczekuje sezonu na nie. Myślę, że aromat truskawkowy jest idealnym zapachem na każdą porę roku, chociaż wiadomo że najbardziej kojarzy się z latem. Żeby osłodzić sobie oczekiwanie postanowiłam odpalić wosk Sweet Strawberry Yankee Candle. Coś tu chyba jednak nie wyszło...

 
Sweet Strawberry
Jeżeli szukacie sztucznego, chemicznego aromatu truskawki, to kupujcie ten wosk! :D Mój facet nie zgadł, czym on pachnie, zdziwił go również fakt, że miała to być truskawka. Ogólnie wosk jest bardzo słodki i nienaturalny, ale nie jest to zapach, którego nie da się znieść. Ma nawet swój urok, ale jakością odbiega od innych zapachów Yankee Candle ;) W sumie gdybym lepiej przyjrzała się etykiecie, to wiedziałabym, że nie ma co spodziewać się naturalności, ponieważ zastosowano "authentic Yankee fragrance", a nie "pure, natural extracts". Polecam zwracać na to uwagę.

Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. Czasami YC potrafi nieciekawie zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście rzadko się to zdarza :)

      Usuń
  2. Oj nie lubię chemicznych odpowiedników, pięknych, naturalnych zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to ciekawe co piszesz ! :) Będę zwarcała uwagę na etykiety YC ( nigdy tego nie robiłam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta informacja zawarta jest pod nazwą wosku, na złotym pasku :)

      Usuń
  4. Haha totalnie mnie rozwaliłaś tym opisem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mojemu chłopakowi by się spodobał, on lubi truskawki nawet chemiczne. ja wolę zapachy kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki, nie przypominaj! Nie mogę się doczekać az zjem sobie kluski z truskawkami, hehe! To prawda zapachy o smaku truskawki są piękne. Szkoda że ten produkt jest słabej jakości i nie najlepszego zapachu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kurde, nie mogę zgadnąć jak mniej więcej może pachnieć zapach chemicznej truskawki :D Hm, mój chłopak chyba by mnie zabił gdybym taki posiadała, ponieważ ma wstręt do truskawek i na sam zapach mu niedobrze. Nie wiem jak tak można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak bardzo nie lubi i aż mu niedobrze, to można to zrozumieć. W sumie jeszcze nie spotkałam osoby, która tak bardzo nie lubi truskawek :D

      Usuń
  8. Ciekawa porada, wcześniej nie zwracałam uwagi na opis.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało jest takich zapachów, ale zawsze lepiej sprawdzić przed zakupem :)

      Usuń
  9. A liczyłam na to że ten zapach będzie istnie truskawkowy :) szkoda bo wygląda ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką wosków, jakimś cudem ominęła mnie ta moda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten zapach, liczyłam na coś więcej i również czułam w nim nienaturalny chemiczny zapach, truskawka była zdecydowanie za słodka i taka nieprawdziwa. Brakowało mi tej soczystości charakterystycznej dla owoców.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Yankee Candle mam zapach ''My serenity'' jest to bardzo delikatny zapach ale szybko się nudzi. Mam z Kringle o zapachu mango, jest baardzo intensywny, wystarczy na chwile podgrzać i to wystarczy :)
    ..........
    rosaagialla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiaaam wszystkie woski Yankee Candle! Napewno kupie ten wosk :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie woski na razie odchodzą w zapomnienie, wolę zapach świeżego powietrza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiele wosków już paliłam, tego nie miałam i nie znam, w sumie nie wiem czy chce go teraz mieć ;)
    dzięki za odwiedziny u mnie :) pozdrowionka, zostaje na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Eee szkoda wielka ;( Myślałam, że będzie wow, ponieważ uwielbiam truskawę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie wolę te pure, natural extracts! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. sztuczny zapach truskawki mnie nie jara:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że będzie fajny, ale jak widać, nie ma sensu interesować się tym zapachem, skoro jest tak chemiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że wypadł tak słabo...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie samo odczucie, w ogóle nie lubię owocowych zapach z YC...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że mnie nigdy nie kusił ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...