sobota, 4 marca 2017

Ulubieniec - Semilac Bright Lavender 035

Hej :)

Ostatnie mani wytrzymało u mnie 3 tygodnie i musiałam je zmienić tylko dlatego, że odrosty zaczęły wyglądać nieciekawie. Za to kocham hybrydy! Nie trzeba się o nic martwić i ma się spokój na bardzo długo. Jeżeli chcecie zobaczyć, co miałam wcześniej na paznokciach, to zapraszam TUTAJ. Tym razem wybrałam kolor, który zdecydowanie należy do moich ulubieńców i mogłabym go nosić bez przerwy. Mowa o odcieniu Bright Lavender 035 z firmy Semilac. Na paznokciach mam 3 cieniutkie warstwy.






Ciężko uchwycić jego kolor na zdjęciach, ale mam nadzieję, że mi się udało.
Co o nim sądzicie? Lubicie fiolety na paznokciach, czy preferujecie inne kolory? :)

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Ale świetny kolor! wiosenno letni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, przepiękny kolor, efekt jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, kolorek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, teoretycznie rzadko noszę takie kolory na paznokciach, ale ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful manicure. I really like this nail-polish!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest po prostu przewspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam hybrydy, piękny kolor no i widzę tu jakieś wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolorek! Uwielbiam róże i fiolety. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam fiolet a ten jest po prostu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten kolorek, idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny kolor <3
    Szkoda, że Semilac mnie uczula ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki kształt paznokci lubię najbardziej :) Sama mam takowy, bardzo wygodny a wygląda elegancko :) Co do koloru lakieru, cóż piękny. Przywołuje wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor - marzy mi się coś delikatnego, wiosennego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest obłędny. Uwielbiam fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię fiolety na paznokciach. Mam ten kolor, więc myślę, że będzie następny w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mi jakoś fiolety nie grają z kolorem mojej skóry, ale ten semilac bardzo kojarzy mi się z wakacjami <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...