wtorek, 2 maja 2017

Nowości kwietnia - Rossmann -49%/-55%, pamiątki i inne

Hej :)

Ostatnio mogłyście zobaczyć, co udało mi się zużyć w kwietniu, dzisiaj przychodzę do Was z nowościami. Będą produkty upolowane na promocji na kolorówkę w Rossmannie, produkty kupione przed wyjazdem do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, pamiątki z wyjazdu i przesyłki. Zapraszam :)


Nie było mnie w Polsce na początku trwania promocji -49%/-55% w Rossmannie, dlatego myślałam, że nie uda mi się dostać większości produktów, które planowałam kupić. Myliłam się, bo jedynie nie udało mi się zdobyć pudru bananowego Wibo i EOS, czyli nie tak źle, patrząc na to, że w Rossmannie byłam 27-go, czyli w przedostatni dzień promocji. Cieszę się również, że ominął mnie szał, jaki panował w pierwsze dni. Słyszałam różne historie, jak na przykład wykradanie innym z koszyków kosmetyków, kłótnie, dzikie tłumy i otwieranie wszystkiego... Nie umiem sobie tego wyobrazić i w sumie nawet nie chcę ;) Przejdźmy jednak do zakupów. Jak widać skupiłam się na produktach Wibo, Lovely i na pielęgnacji ust. Inne firmy mnie nie interesowały, bo można je dostać w podobnych cenach w internecie dodatkowo mając pewność, że nikt tych produktów nie macał.


Mój facet w ostatni dzień promocji poszedł do Rossmanna koło swojej pracy i znalazł dla mnie jeszcze rozświetlacz Lovely i róż Wibo. Pisałam już na Insta, ale powtórzę też tutaj, że należą mu się wielkie brawa za to, że chciało mu się szukać produktów w szafach, bo na kosmetykach nie zna się kompletnie, a sam zaoferował się, że może mi czegoś poszukać. Kochany! :)


Przed wyjazdem kupiłam ulubiony krem-serum do rąk z ekstraktem ze śluzu ślimaka Dermo Pharma, suchy szampon Batiste Sweetie i kremy do opalania. Z obu kremów jestem bardzo zadowolona, a szczególnie z Pharmaceris, o którym możecie przeczytać więcej w denku


W kwietniu dotarło do mnie pudełko Liferia, z którego zawartości jestem bardzo zadowolona. Wśród produktów znalazłam dwóch ulubieńców - krem Ahava Time to Hydrate i tonik wiesiołkowy Naturalis ♥ O całej zawartości możecie przeczytać TUTAJ.


Do testów otrzymałam kurację rewitalizującą z witaminą A DermoFuture Precision. Jestem po kilku użyciach i muszę przyznać, że zapowiada się rewelacyjnie! :)


Testuję również olejek cedrowy Plantil od Afandi.


Na koniec zostawiłam pamiątki z Abu Dhabi i Dubaju. Nie lubię kupować niepraktycznych rzeczy, które do niczego mi się nie przydadzą, dlatego wybrałam kubek i lusterko do torebki. Najważniejsze, co przywiozłam, to wspomnienia i setki zdjęć, którymi wkrótce się z Wami podzielę! :)


To by było na tyle. Wpadło Wam coś w oko? Skorzystałyście z promocji w Rossmannie? :)

Pozdrawiam :)




ZAPRASZAM NA:

20 komentarzy:

  1. Z promocji w Rossmannie nie skorzystałam, bo nie było mnie w Polsce, ale obecnie szykuję się na promocje w Drogerii Naturze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no rewelacja, czekam na relację z Dubaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawitało do mnie serum Dermofuture, ale inna wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. żel do brwi wibo bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego, też się skusiłam na k'lips, ale w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą samą pomadkę z Alterry i zazdroszczę, że dopadłaś K-Lips, bo u mnie niestety wszystko wyczyszczone;p Ładne pamiątki z wyjazdu, też zawsze staram się kupować coś praktycznego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości, miałam raz tą pomadkę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam te same 4 produkty w Rossmannie-K'lips w tym nr, masełko Isany, peeling Evree i Alterrę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kubek jest cudny, też nie lubię niepraktycznych rzeczy, które tylko się kurzą i zajmują miejsce. śliczny rozświetlacz z wibo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dużo tego :) czekam na inne zdjęcia z wyjazdu :) bo na instagramie już co nieco widziałam :) zawartość boxa jest fajna i zakupy z Rossmann również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wibo brwiacz mnie ciekawi! Daj znać czy warto! Mnie najbardziej interesuje kwestia jak jest to kryjące oraz czy konturuje na ostro czy się kontur rozmywa. Fajne zakupy! Ja niestety byłam chora podczas tego tygodnia rossmannowego... :( Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. WOw widzę że dużo rzeczy też kupiłaś ja byłam w pierwsy dzień promocji w rossmanie to się załamałam ile ludzi było a niektóre dziewczyny to stały przy jednej szafce pół godziny i trzeba było się bardzo przepychać miałam tak że miałam szminkę w koszyku a później patrzę już jej nie ma :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko szampon Batiste i pomadkę ochronną z Alterry. Oba produkty bardzo lubię. Ale zaciekawiła mnie ta wazelinka z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również upolowałam KLips ale niestety pański rozchodziły się jak ciepłe bułki :)
    Napewno zostanę na dłużej ❤️
    MiMartinela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawią mnie te nowości z Evree :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy! Ja też w rossmannie głównie skupiłam się na markach lovely i wibo. Zazdroszczę wyjazdu do Emiratów arabskich. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia z wyjazdu! :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu się pojawią :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe kosmetyki i piekny kubek :) Z mila checia zostaje w obserwatorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)