czwartek, 11 maja 2017

Schwarzkopf Color Expert 10.1 mroźny blond / icy blond - efekty

Hej :)

Ostatnio zastanawiałam się, jaką farbę do włosów wybrać i trafiłam na swój stary wpis, w którym pokazywałam efekty po Schwarzkopf Color Mask 1010 (KLIK). Efekty były świetne, chociaż może za mocne jak na mój aktualny kolor włosów, jednak ważne, że nie było rudo. Chciałam ponownie kupić tę farbę, ale chyba ją wycofali, bo nigdzie nie mogę jej znaleźć. Trafiłam za to na nowość - Schwarzkopf Color Expert 10.1 mroźny blond. Kolor na opakowaniu wydaje się trochę dziwny, mam wrażenie, że wpada w dziwne tony, ale skusiłam się, bo producent obiecuję jasny efekt na ciemnym blondzie, a sama farba ma rozjaśniać o 4 tony. Czy na prawdę można spodziewać się po Schwarzkopf Color Expert 10.1 tak dobrego rozjaśnienia ciemnych odrostów?

Schwarzkopf Color Expert 10.1 mroźny blond


Zawartość farby:
  • krem koloryzujący - 50ml
  • emulsja rozwijająca - 50ml
  • serum przeciw złamaniom - 1,8ml
  • odżywka po koloryzacji - 22,5ml
  • odżywka po 3 tygodniach - 22,5ml
  • instrukcja
  • rękawiczki 

W farbie zastosowano Omegaplex, czyli technologię przeciw złamaniom. W praktyce różnica pomiędzy tą  farbą a innymi wygląda tak, że do mieszanki kremu koloryzującego i emulsji rozwijającej dodajemy serum przeciw złamaniom, a po koloryzacji oprócz odżywki bezpośrednio po farbowaniu mamy również odżywkę do zastosowania po 3 tygodniach.

Zawartosc farby Schwarzkopf Color Expert 10.1


EFEKTY
Farbę Schwarzkopf Color Expert 10.1 trzymałam na odrostach 45 minut, chociaż zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby potrzymać jej trochę dłużej. Kolor wyszedł jak dla mnie trochę za ciemny i rudawy. Mogę śmiało stwierdzić, że nie ma nic wspólnego z tym, który możemy zobaczyć na opakowaniu. Biorę jednak poprawkę na to, że mam ciemne włosy, które nie zawsze chcą się ładnie rozjaśnić. Do plusów farby muszę zaliczyć fakt, że jest łagodna dla skóry głowy, a włosy nie ucierpiały po farbowaniu. Dołączone odżywki są bardzo dobre, ale nie wiem, czy wyróżniają się czymś szczególnym w porównaniu do innych masek, które możemy znaleźć w farbach.

Mój odrost i efekt po farbowaniu możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Na żywo kolor jest trochę ciemniejszy niż na zdjęciu.


Schwarzkopf Color Expert 10.1 mrozny blond - efekty farbowania

Efekt pozostawiam Waszej ocenie ;) Ja mam mieszane uczucia i raczej do niej nie wrócę. Jeżeli stosowałyście tę farbę, to dajcie znać, czy jesteście z niej zadowolone i czy uzyskałyście ładny kolor :)

Pozdrawiam :)

ZAPRASZAM NA:
 

30 komentarzy:

  1. Kolor trochę mija się z tym obiecywanym przed producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie farbuję włosów, więc farby nie znam. Moja mama farbuje, ale tej nie miała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że masz kolor włosów, z którym czujesz się dobrze i nie musisz ich farbować :)

      Usuń
  3. Kupiłam dziś tę farbę w odcieniu 9.1 gdybym wcześniej przeczytała twoją opinię pewnie bym się nie zdecydowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzałam na kolor i bardzo mi się podoba ♥ Może u Ciebie wyjdzie lepiej :)

      Usuń
  4. Ja nie farbuje włosów od studniówki którą miałam 12 lat temu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle zastanawiam się, czy nie przestać farbować, ale im większy mam odrost, tym bardziej mi się odechciewa. Nie lubię swojego naturalnego koloru włosów ;)

      Usuń
  5. Kolor rozni sie fakt od tego co na opakowaniu, co gorsza wpada w cieple tony a nie Ice :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ta rudość jest najgorsza :(

      Usuń
  6. wyszedł taki ciepły blond. Mi się podoba, chociaż różni się znacznie od obiecywanego przez producenta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Parę dni temu farbowałam włosy teściowej ciemnym blondem z tej linii i kolor wyszedł właściwie identycznie jak na zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bo ciemne blondy z niektórych farb wychodzą zdecydowanie za ciemne :)

      Usuń
  8. Farbuję się na blond od bardzo dawna ! Ale nigdy nie podjęłam się farbowania w domu ;) Zawsze oddaję się w ręce specjalistów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię eksperymentować sama :D Chociaż nie powiem, czasami mam tego dość ;)

      Usuń
  9. ja na blondach się nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie tracisz, a zyskujesz święty spokój. Blond to ciężki kolor ;)

      Usuń
  10. Niestety często kolory wychodzą inne, niż obiecuje producent, coś o tym wiem. A z blondem to już w ogóle trudno zrobić taki jak się chce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :( Szkoda, że wycofali Color Mask, bo tam kolor wychodził super.

      Usuń
  11. Nie podoba mi się, kolor całkiem inny od tego ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. Najgorsze, że mam wrażenie, że przyciemnił mi trochę resztę włosów, co jest dosyć dziwne, patrząc na kolor na opakowaniu :( W dodatku na długości trzymałam farbę tylko 5 minut.

      Usuń
  12. POLECAM loreal casting creme gloss jasny zimny blond. naprawdę wychodzi zimny nawet na ciemniejszych odrostach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli 1010 Jasny lodowy blond? Jak mówisz, że wychodzi chłodny, to chętnie przetestuję :)

      Usuń
  13. Kolor jest chyba trochę za ciepły, jak na nazwę, ale nie jest źle, skoro nie podrażnia skóry głowy i mocno nie niszczy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek wydaje się super i pasuje do ciebie, ale rzeczywiście coś tych odrostów nie złapał, a szkoda bo zapowiadał się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nom, może na odrostach jest trochę ciemniejsza, ale kolorek wyszedł ładny, choć szkoda, że nie do końca taki, jaki oczekiwałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za farbami schwarzkopfa, właśnie dlatego, że jakoś średnio pokrywają włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ją w zapasie, ale w odcieniu jasnego brązu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)