środa, 31 maja 2017

Summer Slices Village Candle | Idealny zapach na lato!

Hej :)

Każdy, kto szukał ładnego i naturalnego zapachu arbuza w świecach zapachowych wie, że jest to nie lada wyzwanie. Zazwyczaj zapachy są sztuczne albo daleko im do prawdziwych owoców. Ja znalazłam w końcu zapach, który w pełni mnie satysfakcjonuje i sprawił, że przestałam szukać ideału. Jest nim wosk Summer Slices Village Candle, czyli zapach idealny i wręcz stworzony na ciepłe, letnie dni. 

Wosk zapachowy Village Candle Summer Slices

Summer Slices
Zachęcający zapach świeżych plasterków arbuza i ostrych ogórków prosto z ogródka, uchwycone w świeczce, abyś mógł cieszyć się tym, co najlepsze w lecie kiedy tylko zechcesz.

Kwintesencja lata, czyli soczysty, dojrzały arbuz przełamany świeżością ogórka. Mi to połączenie przypomina mieszankę arbuza z melonem. Zapach jest bardzo rześki, pobudzający i pełen energii. Nie wyczuwam w nim sztuczności ani niczego drażniącego. Jest bardzo przyjemny i najbardziej autentyczny ze wszystkich zapachów arbuza, jakie miałam okazję testować w świecach i woskach zapachowych. Polecam go wszystkim fanom arbuzowych aromatów, bo może stanie się on również Waszym ulubieńcem. Ja nie wyobrażam sobie bez niego lata! W opakowaniu znajduje się 6 kosteczek, jednak zapach jest na tyle intensywny, że do kominka wrzucam połowę kosteczki. Wosk łatwo się kroi i nie kruszy. Dzięki temu jedno opakowanie starcza aż na 12 razy.


Znacie woski Village Candle? Jakie są Wasze ulubione zapachy na lato? :)

Pozdrawiam :)



ZAPRASZAM NA:

12 komentarzy:

  1. Kurcze, mega kuszący ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo to zapach w sam raz dla mnie, arbuza uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam, ze taki zapach istnieje, muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale zapach mnie zaciekawił, nie mam jakiegoś konkretnego ulubionego zapachu na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to cudo może pachnie po zapaleniu? jakiej świeczki nie kupię to pachnie do momentu odpalenia.... marzę o czymś jak kadzidełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pachnie! Wybieraj produkty sprawdzonych firm (Yankee, Village, Kringle, Goose Creek), a przekonasz się, jak świece i woski mogą pięknie i intensywnie pachnieć :)

      Usuń
  7. Tak bardzo żałuję,że nie mogę go powąchać przez komputer!!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn, uwielbia zapach arbuza! Z pewnością przypadłby mu do gustu 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie dziś zamówiłam sampler tego zapachu :D Będzie to moje pierwsze podejście do marki Village, wcześniej jakoś mnie nie ciekawiła, wpływ na to z pewnością miały niezbyt piękne naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy w samplerze zapach będzie taki sam, bo różnie to bywa. Ja bardzo bym chciała świecę o tym zapachu, ale boję się, że zapach będzie trochę inny... Ja na ich naklejki nie narzekam, chociaż Yankee bardziej przyciągają wzrok :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)