wtorek, 23 maja 2017

Upominki z 3 edycji konferencji Meet Beauty 2017

Hej :)

Wczoraj wieczorem podzieliłam się z Wami relacją z konferencji Meet Beauty, dzisiaj przyszedł czas na pokazanie Wam, jakie upominki przywiozłam. Jeżeli jeszcze nie widziałyście relacji z konferencji, to zapraszam Was TUTAJ. Kosmetyków jest bardzo dużo, o czym zaraz się przekonacie, dlatego pozwólcie, że nie będę opisywać każdego po kolei. Postaram się za to, żeby na każdym zdjęciu było wyraźnie widać, jakie produkty otrzymałam. Powiem tyle, będzie co testować, a to podobno nie wszystko, bo za jakiś czas mamy dostać jeszcze jakąś paczkę... Oprócz kosmetyków przygotowano dla Nas piękne torby w 4 kolorach ♥ Tą, która trafiła do mnie, możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.

Upominki z konferencji Meet Beauty 2017

Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Palmer's Alma K.
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Bielenda
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Diagnosis
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Soraya
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Tołpa
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Lirene
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Pierre Rene

Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Cashmere
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 NeoNail
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Annabelle Minerals
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Jordan
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 Bandi


Następnym razem pokażę Wam paczkę ambasadorską, którą otrzymałam na targach Beauty Days.
Dajcie znać, co Was najbardziej zainteresowało :)


Pozdrawiam :)




ZAPRASZAM NA: 

33 komentarze:

  1. Ja mam niebieską torbę, a w niej same cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam niebieską, ale trafiło na żółtą ;)

      Usuń
  2. Ja tu widzę same perełki, a teraz lecę czytać wcześniejszy post. Ja w tym roku nie mogłam przylecieć, ale może w przyszłym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ciekawe produkty widzę, miłego testowania zatem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaczęłam od kremu do rąk Alma K., który cudownie pachnie ♥

      Usuń
  4. Całkiem sporo prezentów, przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będą przyjemne :D

      Usuń
  5. nazbierało się ;) fantastycznie ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super torba i fajne prezenty,przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba nie dość, że ładna, to jeszcze bardzo dobrze wykonana :) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Mineralny cień wanilia kuszący :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi odcień to Chocolate, czyli coś dla Ciebie :D

      Usuń
  8. Wspaniałe UPOMINKI - przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Upominki są świetne, już nie mogę się doczekać testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy ogień poszedł krem do rąk Alma K., bo akurat dwa kremy mi się skończyły :)

      Usuń
  10. Same cudowności *.* Żałuję, że nie mogłam być, ale może w przyszłym roku dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te produkty ! Bardzo żałuje, że mnie tam nie było ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj dopiero przyjrzałam się wszystkiemu z bliska. Fantastyczne produkty

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo fajnych kosmetyków. W przyszłym roku na pewno nie odpuszczę tego wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do zobaczenia w przyszłym roku :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)