sobota, 20 maja 2017

Zakupy z Niemiec: Primark i DM

Hej :)

Jestem aktualnie na konferencji Meet Beauty, jednak postanowiłam, że nie odpuszczę cosobotniego wpisu i przygotowałam na dzisiaj dla Was kilka nowości, które przywiozłam z ostatniego wyjazdu. 3 maja wybrałam się na jeden dzień do Drezna. Pozwiedzałam po raz kolejny to piękne miasto i przy okazji wstąpiłam do dwóch sklepów - Primark i DM.


W DM nie mogłam oprzeć się zapachom  karaibskiej, letniej serii żeli pod prysznic Balea. Wzięłam też piankę pod prysznic, bo czytałam o nich wiele pozytywnych opinii, a nigdy nie miałam okazji wypróbować. Oczywiście wybrałam zapach Hawaiian Dream, bo kocham wyspy ♥


Wpadło też kilka produktów do włosów. Skusiłam się na polecaną odżywkę Balea Oil Repair i niedostępną u Nas odżywkę Garnier. Wybrałam też szampon do włosów Balea chia i miód. Na razie nie używałam żadnego z tych produktów, bo mam w łazience kilka, które chcę skończyć.


Ostatnimi kosmetycznymi nowościami są: krem pod oczy Alverde (dla mnie niestety za słaby), krem do rąk Marshmallow Heaven (bardzo fajny!) i krem do rąk Balea Tropic Fun (pachnie jak Pina Colada ♥).


W Primarku byłam pierwszy raz i przyznam szczerze, że trochę mnie przytłoczył ilością rzeczy i kupujących. Dosyć szybko rozbolała mnie tam głowa. Ubrania nie wpadły mi w oko, za to na dziale domowym wypatrzyłam kilka ciekawych rzeczy. Róże możecie kojarzyć już z poprzednich zdjęć. Okularów nie polecam kupować, no chyba że do fotek, bo nie wyobrażam sobie w nich chodzić i żałuję, że je wzięłam. Z ciekawości wzięłam też pędzel szczotkę, ale jeszcze jej nie testowałam, bo ostatnio nie używam podkładu.


Na dziale z promocjami wypatrzyłam podświetlane serce. Było przecenione na 5€ (z 12). Prezentuje się na prawdę fajnie i jest dobrze wykonane.

Wpadło Wam coś w oko? Używałyście któregoś z kupionych przeze mnie kosmetyków? :)

Pozdrawiam :)






ZAPRASZAM NA:

18 komentarzy:

  1. Interesują mnie te nowości do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Balea jak zawsze ciekawa :) I ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same dobroci, miałam zele i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Balei za bardzo nie znam. Udanych Meet Beauty! Mi się niestety nie udało:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, baw się dobrze z innymi blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele bym chętnie przygarnęła, zawsze mają takie miłe zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie za niedługo dotrze kilka produktów Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam niczego ale zapachy tej serii żeli pod prysznic jestem ciekawa i oczywiście tych produktów do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja u siebie na osiedlu kupiłam wczoraj te dobroci :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy z DM bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym pojechała do Niemiec to bym jedną pustą walizkę wzięła na produkty balea :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie miałam jeszcze nic z tej marki ale często widzę na blogach jakie te produkty są zachwalane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Och :O jak chciałabym w końcu wypróbować kosmetyków Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę!Uwielbiam kosmetyki Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam okazji testowania tej firmy, jednakże robi niezłą furorę na IG. Chyba czas się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żele miałam, cudnie pachną.. zresztą jak wszystkie Balea.. ach Primark, jak mnie się marzy do niego wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serduszko mi się podoba! A kosmetyki marki Balea mam niektóre i są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)