czwartek, 18 maja 2017

Zostałam Ambasadorką - portal Idealna.pl

Hej :)

Przychodzę dzisiaj do Was z ważną dla mnie informacją - zostałam ambasadorką portalu Idealna.pl. Bardzo cieszy mnie to wyróżnienie i miło mi, że będę należeć do grona ambasadorek. Zawsze przyjemnie się robi na sercu, gdy człowiek zostaje dostrzeżony :)




Portal Idealna.pl to miejsce dla kobiet, które chcą czerpać i poszerzać wiedzę na temat kosmetyków, pielęgnacji i urody. Znajdziecie tam setki porad, opinie o kosmetykach i informacje na temat najciekawszych promocji w drogeriach. Portal śledzi również bieżące trendy, dzięki czemu zawsze będziecie na czasie z nowinkami ze świata urody.




Idealna.pl to również miejsce, w którym znajdziecie Ranking Blogów Urodowych! Co miesiąc pojawia się nowe zestawienie :)




Na stronie znajdziecie również forum, na którym możecie komunikować się z innym użytkowniczkami na temat urody, zdrowia i wszelkiech interesujących Was tematów. 

Jeżeli jeszcze nie znacie tej strony, to serdecznie polecam się Wam z nią zapoznać. Myślę, że każdy może znaleźć tam coś dla siebie :)
https://idealna.pl/

Pozdrawiam :)





ZAPRASZAM NA:

15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Nie znam tego portalu, ale chętnie zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Daj znać, co o nim myślisz :)

      Usuń
    2. Czekam aż przyślą mi na e-mail link aktywacyjny i posiedzę na forum. :)

      Usuń
  2. Już słyszałam o tym portalu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, świetna sprawa taki portal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tym portalem

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej strony, w wolnym czasie ją przejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze widzę - rolą ambasadorki już zyskałaś nowego czytelnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super;) gratuluję wyróżnienia:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)