środa, 21 czerwca 2017

Cherry Lemonade Yankee Candle

Hej :)

Pogoda w tym tygodniu Nas rozpieszcza! Uwielbiam ♥ Codziennie mogłoby być ok. 30 stopni i byłabym przeszczęśliwa! Co najbardziej kojarzy mi się z taką pogodą? Lemoniada! Oprócz raczenia się tym orzeźwiającym napojem, odpalam również wosk Cherry Lemonade Yankee Candle

Wosk Cherry Lemonade Yankee Candle

Cherry Lemonade
Chłodzący zapach lemoniady ze świeżo wyciśniętych cytrusów i wiśni, ze słodką waniliowo-cynamonową bazą.

Cherry Lemonade to typowa cytrynowa lemoniada z dodatkiem wiśni i szczyptą słodkiej wanilii. Słodkie nuty łączą się z kwaśna cytryną i tworzą dosyć ciekawą mieszankę. Nie jest ani za słodko ani zbyt cytrynowo. Zapach jest rześki i pobudzający tak jak typowa lemoniada, dlatego idealnie sprawdzi się w letnie, upalne dni. Polubiłam Cherry Lemonade i chętnie po niego sięgam, gdy za oknem robi się bardzo ciepło. Wiem jednak, że na pewno nie każdemu się spodoba, bo jest dosyć specyficzny. Wosk ma dosyć dużą moc, dlatego uważajcie z tym, ile wrzucacie do kominka. W zbyt dużej ilości może drażnić.


Pozdrawiam :)





ZAPRASZAM NA:

16 komentarzy:

  1. Czy wszystkie ich produkty muszą być aż ak 'smakowite'

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się słodko-kwaśne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za paleniem wosków latem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh ten zapach idealny na letnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz że go mam w zapasach? Ale jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie odpal w jakiś ciepły dzień :)

      Usuń
  6. też pewnie polubiłabym ten energetyzujący zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie musi być rześki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kwaskowe zapachy, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słowo "lemonade" jest zawsze kuszące, ale "cherry" już nie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając myślałam, że to naprawdę lemoniada, a tu niespodzianka! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam raz na obecną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, mam spore zaległości w YC, bo nawet nie wiedziałam o tym wosku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)