sobota, 17 czerwca 2017

Cukrowy peeling do ust Evree Sugar Lips - poziomka

Hej :)

Oprócz balsamu multifunkcyjnego My Super Balm Evree kupiłam również poziomkowy, cukrowy peeling do ust Sugar Lips Evree. Cukrowe peelingi z olejami to moje ulubione produkty do intensywnej pielęgnacji ust. Do tej pory używałam głównie pomadki peelingującej Sylveco, z której jestem zadowolona. Miałam jednak ochotę na coś nowego, dlatego chętnie sięgnęłam po nowość Evree. Czy było warto?

Cukrowy peeling do ust Evree Sugar Lips

Masz spierzchnięte, suche, szorstkie usta? Nanieś na nie niewielką ilość peelingu i wmasuj. Nadmiar zmyj wodą lub usuń chusteczką. Soczysta eksplozja owoców w cukrze sprawi, że Twoje usta będą delikatnie złuszczone, nawilżone i wygładzone. Ty odczujesz komfort, a one odzyskają zdrowy wygląd i sensualną miękkość.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • cukier
  • roślinna wazelina
  • olejek rycynowy
  • masło mango
  • olej avocado
DZIAŁANIE:
  • nawilżenie i wygładzenie ust
POJEMNOŚĆ: 10g


W peelingu Evree znajduje się mnóstwo kryształków cukru otoczonych w olejach. Kryształki nie są duże, ale lepiej uważać na to, jak intensywnie wykonuje się nimi masaż. Mocne dociskanie może sprawić, że bardzo podrażnimy usta. Lepiej być delikatnym. Efekty i tak będą super. Bardzo nakręciłam się na poziomkowy zapach. Czemu na rynku tak mało poziomkowych kosmetyków? Tutaj niestety wielki zawód, bo tej poziomki prawie nie czuć. A już na pewno nie jest naturalna czy przyjemna. Taka trochę dziwna i zwietrzała. W smaku czuć głównie cukier. Wydajność jest na bardzo dobrym poziomie, bo niewielka ilość wystarczy, aby usta stały się gładkie i przyjemne.

Cukrowy peeling do ust Evree Sugar Lips - skład

Peelingu używam zawsze, gdy odczuwam taką potrzebę. Delikatny, krótki masaż wystarcza. Raz, dwa i gotowe. Po użyciu usta są gładkie, wygładzone i dobrze chronione warstwą olejków. Czuć również bardzo dobre nawilżenie. Peeling jest bardzo wygodny w użyciu - łatwo wyciągnąć odpowiednią ilość z opakowania i równie dobrze drobinki cukru trzymają się ust. Ma on również bardzo przyjemny skład. Znajdziemy w nim m.in. olej rycynowy, wosk karnauba (zna ktoś? :D), olej awokado, ekstrakt z buraka, olej słonecznikowy, ekstrakt rozmarynu rzymskiego, masło mango, olej kokosowy, ekstrakt gardenii tahitańskiej, czy witaminę E.

Cukrowy peeling do ust Evree Sugar Lips

Podsumowując, peeling cukrowy My Sugar Lips Evree to dobra alternatywa dla pomadki peelingującej Sylveco. Super wygładza, dobrze nawilża usta i nie sprawia problemów podczas użytkowania. Brakuje mi w nim jedynie obiecanego zapachu poziomki.


Pozdrawiam :)





ZAPRASZAM NA:

31 komentarzy:

  1. ekstra, muszę wypróbować, ostatnio nie jestem na bieżąco z nowościami Evree.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała co nadrabiać, bo wprowadzili teraz sporo nowych produktów do pielęgnacji twarzy, widziałam też nowy balsam i krem do rąk :)

      Usuń
  2. Ale super! Chyba się na to skuszę, bo moje usta często zrzucają skórę XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może im się przydać :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawy, ale na razie zostanę przy Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, lubię mieć zadbane usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadbane usta to podstawa. Pomadki od razu wyglądają lepiej :)

      Usuń
  5. Mam ochotę wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, chociaż zastanawiam się, czy nie lepsza byłaby wersja pomarańczowa, bo krem multifunkcyjny pomarańcza pachnie świetnie :)

      Usuń
  6. Gdyby zapach był lepszy, podejrzewam, że peeling byłby hitem :). Faktycznie jakoś mało poziomkowych kosmetyków można znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a tak trochę brakuje do zostania hitem ;)

      Usuń
  7. Ten peeling kusi wyglądem, składem i działaniem ;) szkoda tylko, że nie jest w formie pomadki tak jak ta z sylveco, wygodniej by się go stosowało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też nie jest źle z wygodą użycia, ale pomadka raczej wygrywa :)

      Usuń
  8. Lubimy markę Evree... Uwielbiamy róż... i kochamy poziomki. Szkoda, że choć peeling ładnie wygląda, to zapachu niemal nie czuć, bo to głównie dla niego sięgamy po takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie działanie jest ważniejsze niż zapach, a tutaj nie mam nic do zarzucenia :)

      Usuń
  9. W tej wersji mam balsam a peeling mam pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odwrotnie niż ja :D Jak zapach balsamu? Pachnie poziomkami, czy jest słabo tak jak w przypadku tego peelingu?

      Usuń
  10. Na razie mam pomadkę peelingującą z Bell. Może kiedyś skuszę się na Evree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że Bell ma pomadkę peelingującą. Muszę sprawdzić, co to za cudo :)

      Usuń
  11. Szkoda, że nie pachnie poziomką bo kocham ten zapach. Ale i tak mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie jest super, więc można przeboleć brak pięknego zapachu :)

      Usuń
  12. Wielką szkoda, że nie ma zapachu poziomki, bo ja również go uwielbiam 💟

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyk idealny dla mnie.
    Ciągle mam suche skórki na twarzy, ten peeling poratowałby mnie.
    Poszukam go po sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam na niego ogromną chęć, chyba nawet jest na mojej "oficjalnej" wishliście :P Szkoda, że poziomka zawiodła (jako zapach)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pomarańcza byłaby lepsza, bo balsam multifunkcyjny pomarańcza pachnie super. Tak czy siak i tak warto wypróbować :)

      Usuń
  15. Skład nie najgorszy, ale są lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Koło poziomki to nawet nie stało ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że właśnie nie pachnie poziomką :D Kocham poziomki i myślałam, że będe miec chociaz jeden kosmetyk o tym zapachu, ale chyba się nie skuszę w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)