czwartek, 15 czerwca 2017

Lakier Semilac Mint 022

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem hybrydowym Semilac w odcieniu Mint (022). Sam kolor jest piękny, jednak spośród wszystkich hybryd Semilac, to z nim pracuje mi się najciężej. Do równego pokrycia płytki potrzebuję czasami aż 4 warstw, przez co paznokcie wydają się grubsze. Nie ma dużej różnicy, ale ja ją widzę (mam hopla na punkcie tego, żeby paznokcie wyglądały idealnie i naturalnie ;)) Dodatkowo ciężko pokryć równomiernie kolorem cały paznokieć. Może lekko się czepiam, ale z innymi kolorami współpraca jest znacznie łatwiejsza. Pomimo wszystko to idealny kolor na lato i chętnie po niego sięgam w tym okresie. Same zobaczcie, jak prezentuje się na paznokciach.

Lakier Semilac Mint 022
Lakier Semilac Mint 022 na paznokciach
Lakier Semilac Mint 022
Semilac Mint 022

Zdjęcia były robione tydzień po pomalowaniu, dlatego przepraszam za widoczny odrost. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :)


Lubicie miętę na paznokciach? Polecacie inny lakier hybrydowy w tym odcieniu, który ma lepsze krycie? 

Pozdrawiam :)





ZAPRASZAM NA:

43 komentarze:

  1. bardzo ładne paznokcie i chyba skuszę się na ten kolor, tylko boję się, że mi nie uda się tak ładnie pomalować :)
    Pozdrawiam :)
    http://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolor piękny, ale może sprawiać trochę kłopotów podczas malowania. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kolorek ma śliczny ale też po wpisach innych dziewczyn widzę że mimo iż firma ta sama to poziom krycia pomiędzy niektórymi kolorami jest różny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trochę loteria, ale na szczęście większość moich kolorów spisuje się dobrze :)

      Usuń
  3. Świetna ta mięta, bardzo lubię ten kolor i turkus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię mięte. Ponadto wszystkie odcienie niebieskiego i fioletu do mnie trafiają, no może poza tymi bardzo ciemnymi :)

      Usuń
  4. Lubię takie odcienie. Szkoda, że problemowy lakier.
    Zapraszam do wyzwania paznokciowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale jakoś udaje się sprawić, żeby ładnie wyglądał na paznokciach :)
      Wieczorem albo jutro sprawdzę o jakie wyzwanie chodzi, bo jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się dbać o nie jak najlepiej :)

      Usuń
  6. Mam ten kolorek i jak na razie to tylko raz uzylam mam nadzieje ze na lato jeszcze zagości na moich paznokciach:) piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato jest idealny, więc warto w tym okresie po niego sięgać :) Dobrze Ci się z nim pracuje?
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Wow! chciałabym tak umieć sobie pomalować paznokcie, ja zawsze zrobię coś nie tak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest do opanowania, praktyka czyni mistrza! :)

      Usuń
  8. Uwielbiam miętowy kolor, a te pazurki wyglądają fantastycznie!!! 💟💟💟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mięta na paznokciach latem to punkt obowiązkowy :D

      Usuń
  9. Piękny kolor :) w dodatku mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, też go mam ale na moich paznokciach tak cudownie nie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzeba troszkę się namęczyć, żeby dobrze wyglądał :)

      Usuń
  11. Mam ten kolor,ale jeszcze nie miałam okazji go przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak użyjesz, to daj znać, czy jesteś z niego zadowolona :)

      Usuń
  12. Uwielbiam miętowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko co mówisz potwierdzam. Miałam z nim okropny problem rok temu malując paznokcie na wakacje, nie krył równomiernie, smużył itd. W tym roku mam zamiar wypróbować go nakładając na hardi milk, który fajnie poprawia krycie lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo już myślałam, że to ja mam wygórowane oczekiwania ;) Daj znać, jak się spisuje na hardi milk, bo jestem bardzo ciekawa, czy będzie lepiej :)

      Usuń
    2. Dam znać bo mam zamiar go użyć w moim wakacyjnym mani na wyjazd, który już niebawem. Mam zamiar połączyć go z szarym i lusterkiem, chyba, że zmienię koncepcję na mocny róż :)

      Usuń
    3. Super, w takim razie czekam na opinię :)
      Gdzie wyjeżdżasz? :)

      Usuń
  14. Piękną masz płytkę paznokcia :) kolor bardzo ładny, szkoda że tak ciężko się z nim pracuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna mięta.
    Szkoda, że jest aż tak problemowy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. oj taki piękny a tak trzeba się namęczyć żeby go nałożyć!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowity jest ten odcień, jeden z moich wakacyjnych faworytów z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Samaro polecam Ci moja droga PROnail - miętowa świeżość. Równie fajny kolorek i dobrze kryje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie! Na zdjęciach wygląda cudownie ♥

      Usuń
  19. ja wolę brzoskwinki, ale i tak wolę nałożyć jedną warstwę więcej przy lakierach semilaca niż kupowac inną firmę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)