sobota, 3 czerwca 2017

Upominki z Meet Beauty 2017 cz.2

Hej :)

Tak jak wspominałam Wam w poście z upominkami, które przywiozłam z konferencji Meet Beauty, część od kilku partnerów miała zostać przesłana kurierem. Tak się fajnie złożyło, że paczkę od Meet Beauty otrzymałam 1 czerwca, czyli na Dzień Dziecka. Bardzo miła niespodzianka! Jeszcze większą niespodzianką jest fakt, że wśród kosmetyków znalazły się produkty naturalne. Jak poprzednio wstawiam zdjęcia bez opisu produktów, bo przede mną sporo egzaminów i nie mam na to siły. Mam nadzieję, że wszystko dobrze widać na zdjęciach. Jak będziecie chciały coś wiedzieć o jakimś produkcie, to śmiało pytajcie :)

Wszystkie produkty, które przywiozłam z konferencji Meet Beauty możecie zobaczyć TUTAJ.

Upominki z konferencji Meet Beauty 2017

Upominki z konferencji Meet Beauty 2017

Eveline
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 - Eveline

Nivelazione
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 - Nivelazione

Sylveco - Vianek i Biolaven
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 - Sylveco, Vianek, Biolaven

Cosnature
Upominki z konferencji Meet Beauty 2017 - Cosnature

Pozdrawiam :)




ZAPRASZAM NA:

15 komentarzy:

  1. Zazdraszczam naturalnych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja paczuchę dostałam wczoraj i aż zaskoczyła mnie jej zawartość! Ogólnie wybierając się na Meet Beauty byłam nastawiona głównie na ciekawe i fajne doświadczenie, a te wszystkie bonusy w formie upominków wprawiły mnie w osłupienie! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie myślałam o upominkach, ale nie narzekam, bo kocham testować nowe produkty :)

      Usuń
  3. Sporo tych upominków, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty, duża paczka z eveline

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałyśmy identyczne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo fajnych i ciekawych kosmetyków będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo fajnych marek i ich super produkty! 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)